Etkinlik Olur Yazısı

Değerli personelimiz,

Üniversitemiz bünyesinde düzenlenecek etkinliklerin yönetiminde standardının sağlanması amacıyla aşağıdaki adımların izlenmesi gerekmektedir.

  1. Yapılacak etkinliğin adı ve türünün belirlenmesi,
  2. Etkinliğe uygun tarih seçilmesi,
  3. Etkinliğin açıklayıcı şekilde aşağıda yer alan adımlar izlenerek EBYS üzerinden Rektör oluruna sunulması.
  4. Etkinlik oluru alındıktan sonra birimin site sorumlusuna bilgi verilerek etkinliğin birim internet sitesine, ana sayfada (dpu.edu.tr) gösterilecek şekilde varsa afişiyle birlikte eklenmesi. (Birim internet sitesine etkinlik ekleme sürecinin nasıl yapılacağını öğrenmek için tıklayınız)
  • Önemli Not: Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, olur yazısı rektör tarafından imzalanmamış hiçbir etkinlik için afiş hazırlamayacaktır.

EBYS üzerinden etkinlik oluru alırken izlenmesi gereken adımlar (Görselleri sayfanın sonunda görebilirsiniz):

  • Giden Evrak => Kurum içi giden evrak => Ekle (Görsel-1)
  • Gönderilen Makam: Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü (Görsel-2)
    • Makam Hitabı: REKTÖRLÜK MAKAMINA (Büyük harflerle)
    • Ünvanı: Koordinatör
    • Gönderim amacı: Gereğine
  • İmzalayacak Kullanıcılar: İmzalayacak kullanıcıları seçerken önce açılan penceredeki ‘Birimi’ kısmına girip ‘Seçimi Kaldır’ işlevine tıklayınız. Ardından Arama Kriteri’ kısmından imzacıların adını aşağıdaki sıraya göre yazınız. (Görsel-3) Dikkat! Bu aşamada parafçı olarak seçim yapılmayacaktır.
    • Birinci İmzacı: Birim Amiri (Görsel-4)
    • İkinci İmzacı: Kurumsal İletişim Koordinatörü (Görsel-5)
    • Üçüncü İmzacı: Rektör (Görsel-6)
  • İçerik, Dosya Kodu ve Konunun Doldurulması: İçerik kısmını doldururken etkinliğin adını, türünü (panel, sempozyum vb.), tarihi, saati, yeri ve varsa afişi, konuşmacı ve moderatör bilgilerini eklemeyi unutmayınız. (Görsel-7)
  • Şablon: Uygunluk Evrakı 3 imzalı tur (Görsel-8)
  • İlgili evrakı e-imzalı olarak onaya sununuz.

OLUR YAZISI ÖRNEĞİ

Son Güncelleme Tarihi: 04 Ekim 2024, Cuma